Известие

Collapse
No announcement yet.

Спъва се...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Аз пък се чудя защо не тръгвате направо на шеста. В началото ще е малко спъната. Но като стигнете стотина километра ще тръгне.

    Добре колега днес ще пробам и ще пиша какво е станло

    ---------- Post added at 07:57 ---------- Previous post was at 07:50 ----------

    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
    Правете си труда да четете от първия пост !
    Не са ниски за какво ? С каква скоростна кут. 5 или 6 ?

    1600 об/м са много ниски об за ускоряване !
    За поддържане на скорост може би минимума е 1750 об/м на последна предавка.

    Не съм съгласен с теб защото както и аз и съм сигурен много други тук караме на към 1.100 - 1.300 оборота на предавkа когато кажем че искаме да сме икономични и не виждам грешно в това .


    Найстина дразни и ще се радвам ако споделиш какво сте отрили , както и аз
    Last edited by tonov; d.m.y г., 08:55.
    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

    Comment


    • #17
      Какво от това, че карате така дизели с демпферни махофици?
      Ами сигурно ще сменяте маховици скоро.
      Който кара така няма понятие от механика.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Автора да беше направил един лог досега ли ?
        Че само чесане на пръсти по клавиатури.


        1600рпм при леко ускоряване НЕ са никаъв проблем, ако имате проблем значи може да си хвърлите маховика
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Какво от това, че карате така дизели с демпферни махофици?
          Ами сигурно ще сменяте маховици скоро.
          Който кара така няма понятие от механика.
          Ами за това и пускат такива теми.

          При такива въпроси, които задаваш за кутията, очевидно си личи, че не си карал такъв автомобил.
          От къде това щастие и аз да покарам коли с 6 ст. ръчна кутия.
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
            Ами за това и пускат такива теми.


            От къде това щастие и аз да покарам коли с 6 ст. ръчна кутия.
            Да карат така, а пък ние ще следим с интерес съобщения на господа " икономистите" от рода на- нещо ми тресе при тръгване, дали е маховик или е нещо по- евтинко.
            Или - продавам си колата- перфектна.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Не ме разбирайте погрешно, знам че колкото по висока предавkа и по ниски обороти е колата повече се мъчи и разхода се вдига защото колата се опитва да поеме и се дава повече и повече газ место да се свали предавка и с по малко газ се постига мн повече тяга . Знам че е грешно , но не смятам че на 4-та с 60 на 1300-400 оборота е грешно това имах в предвид , ако греша ме поправете .
              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

              Comment


              • #22
                Виж, остави разхода на гориво. На няколко пъти се опитаха да ти "подскажат", че ако я настъпваш от 1300 оборота на висока предавка (4-5-6), на маховика ти му се взима акъла. Аз пак да се повторя, но за твоя мотор, този маховик със съединителя е ДОСТА по-скъп от този на другите жтд-та!

                Та с оглед на казаното до сега. Защо просто не сваляш с по една предавка, както си караш на 1300 оборота и си давай газ колкото душа иска?
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Не съм съгласен с теб защото както и аз и съм сигурен много други тук караме на към 1.100 - 1.300 оборота на предавkа когато кажем че искаме да сме икономични и не виждам грешно в това
                  Да караш на 6-та с 1500 оборота ( това сигурно е над 100 км/ч ) не е добра идея. Хем мъчиш маховика, хем мотора и еб*аваш майката на тампоните на двигателя. По-добре си цъкай на 5-та с 2000-2200 оборота или където ти е пика на въртящия момент. Ако си мислиш, че е икономично да караш с 1100 оборота жестоко се лъжеш. На двигателя му е много по-тежко отколкото да го караш на 2500 оборота например.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Виж, остави разхода на гориво. На няколко пъти се опитаха да ти "подскажат", че ако я настъпваш от 1300 оборота на висока предавка (4-5-6), на маховика ти му се взима акъла. Аз пак да се повторя, но за твоя мотор, този маховик със съединителя е ДОСТА по-скъп от този на другите жтд-та!

                    Та с оглед на казаното до сега. Защо просто не сваляш с по една предавка, както си караш на 1300 оборота и си давай газ колкото душа иска?
                    Напълно ги разбрах , но това дето визирах за ниски обороти го говорех за постоянна скорост . И теб те разбрах за това че скъпо , знам я цената за съжаление . Благодаря за отговорите и съветите , колеги !
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment


                    • #25
                      Излязохме от темата за пореден път това предръпване няма нищо общо с ниските обороти защото и на мен и на него го прави и в доста по-високи говорим 2500 оборота.А отново извън темата вярно е ,че не трябва да се мъчи колата под 1500 оборота .Ама из града и аз си карам от време на време 3-4 та 1100-1200 оборота не се бърка толкова ако не и даваш много газ да поема от тези обороти.А пък на 17ка джанта 6 та с 100 си е 1800 оборота точно.С 100 на 6 та си е съвсем нормално.

                      Comment


                      • #26
                        С 15ки сигорно ще е различно,но както и да е.
                        Нали го правеше в ниските обороти ?
                        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                        Comment


                        • #27
                          Off: Намесихме джантите, остава да включим спойлера и резаните пружини...

                          Колегите не пишат само за ниските. Още в първия пост споменават граници между 1600-2500, а втория колега Straho говореше и за по-високи 2000-3000. Не знам защо всички се хванахте за ниските.

                          Над 2000 6-тата си поема спокойно. За да поема бързо има 5та
                          Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 23:07.
                          sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                          Comment

                          Working...
                          X